Tecknigarna är klara..

Eller ja, de har vart klara ett tag nu, sen var jag inte nöjd med dem, och fixade lite på dem, sen blev jag klar igen, ändrade mig, och blev hyfsat nöjd. Jag HOPPAS verkligen att tecknigarna inte är totalt fruktansvärda.. Ni kommer säkert älska dom mer än något annat som existerar! Här är de iaf.

 

Kiim Billström, the singer!

 

Robin Wester, coola gitarristen!

 

Oskar Mellgren, skitsnygga trummisen!

 

Martin Rudmarker, basisten! (jag vet att alla älskar denna teckningen)

 

Sen råkade det bli så att jag tecknat Basse två ggr, och kunde inte välja en, så det fick bli båda..

 

Sebastian Gustafsson, det väldigt söta gitarristen!

 

Och Basse igen..

 

Nu hoppas jag att ni inte avskyr dessa teckningar! Försökte göra så gott jag kan.. Tja, ganska nöjd blev jag iaf.


Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0