Skövde tomorrow

Imorgon ska jag till Skövde för att Intervjua Nevermind Yesterday personligen. Nejdå. Det ska jag inte.. Men jag ska till Skövde imorgon, och minns ni teckningen på Martin?

 

Jag: Självklart. Ska jag ta med tecknignen på Ove, ifall jag träffar honom? Med tanke på att du sa att jag skulle ta med den överallt IFALL jag helt plötsligt träffade honom nånstans...

Matilda: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH. Tänk vad konstigt det skulle bli. Hej OVE! Ja.. jag RÅKADE ha med mig en teckning på dig.. ifall du minns.. den där med halva ditt ansikte.. på fanbloggen.. när jag skulle teckna alla i NMY. Åh, just det förlåt. Det är jag som är Julia! Julia Gröhn alltså.. som driver eran fanblogg.. Nevermind Yesterdays alltså.. nmyfans.blogg.se. Nähä, du spelar inte i något band nej.. okej jag trodde du var någon annan. Hejdå.

 

Ja.... Ja. Men om jag har tur kanske jag faktiskt får syn på någon.


Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0